onsdag den 17. oktober 2012

Ferie og GIVE AWAY

Jeg og min familie holder i den grad efterårsferie, så meget ferie at jeg har været meget lidt ved computeren og ikke fået lagt nogle indlæg på bloggen siden i søndags.

Jeg har fået hæklet, strikket, leget med saltdej og ja plejet mit opererede knæ, som efter omstændighederne har det godt :o)

Jeg håber ikke I har glemt mig herude, for jeg er her skam endnu og med en GIVE AWAY også.

 
Min GIVE AWAY indeholder :
 
Bogen af Elsebeth Gynther "Børnetøj du selv kan sy 5-12år".
En bog fuld af lækre 70'er modeller og mønsterark medfølger.
og
En HOMEMADE by PUSTETROLDEN halskæde med træperle og porcelænsperler på lædersnor.
 
 
Vil du deltage
1 lod : Skriv en kommentar i indlægget
3 lodder : Skriv en kommentar + være fast læser + linke til min GIVE AWAY på din blog.
 (brug gerne billedet).
 
Vinderen trækkes den 1. november.

14 kommentarer:

  1. Åh maner, skøn præmie! Jeg hapser 1 lod:-)

    SvarSlet
  2. Jeg snupper også et lod. Og niks, har bestemt ikke glemt dig! Her er det jo også efterårsferie :)

    SvarSlet
  3. Skønt med ferie:-) Jeg er også med på 1 lod.

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne være med. Snupper 3 lodder og krydser fingre.
    Fortsat god bedring med knæet :)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  5. Jeg smider vinder loddet i puljen. Jeg er en VINDER (sagt som i reklamen)

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 3 lodder - ih, hvor den halskæde ville se godt ud på mig;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  7. Jeg snupper 1 enkelt lod :9

    SvarSlet
  8. Av, den bog ville se rigtigt godt ud paa mit sybord. Kender hendes 0-3 aar, men ikke den der. Jeg er med paa 1.

    SvarSlet
  9. Fed give away! Snupper fluks 3 lodder - og ser frem til at læse med hos dig!
    God weekend
    Gitte

    www.duhrkoop.dk

    SvarSlet
  10. Jeg vil super gerne være med på 1 lod;) Hilsen fra Sanne/ mail: sanap200003@yahoo. dk

    SvarSlet
  11. Aah, hvor ville jeg godt vinde den bog! Jeg bor i New Zealand pt. og da vi skulle rejse forsvandt den vi i forvejen havde i flytterodet og nu har vi kun den med toej til mindre boern.

    Jeg smider 3 lodder i puljen og giver meget gerne portoen herned, hvis jeg skulle vaere den heldige.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  12. Det er jo ren nostalgi. Bogen fra min ungdom :-)
    Mange hilsener fra Gitte

    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  13. Jeg kan lige nå det - vil gerne deltage

    SvarSlet
  14. Hvis det ikke er for sent, så vil jeg gjerne være med! Trekker ett lodd. Ha en fin dag! Hilsen Kari (Norge)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)