fredag den 3. august 2012

Hæklet ranke med lys

Så blev den færdig, min hæklede ranke.

Emma har ventet utålmodigt på, at den snart skulle hænges op på værelset.

Nu er en hængt op og se lige engang der er lys i - smart ikk.


De hæklede kugler er hængt på en lyskæde.



Jeg har lige lavet et nyt heste billede til Emma, som er total hesteglad. Hun havde af vores søde nabopige Katrine fået en plakat og nogle postkort fra hestebladet Wendy.

Nu er jeg ikke så god til den slags plakater, så jeg klippede lige lidt
 og så kom der dette billede ud af det.


Hestebillede






2 kommentarer:

  1. Det er en vildt sød hæklet ranke. Og så med lys i endda. :-)
    Og jeg synes det er skønt at du tager dig tid til at lave en plakat til din datter med hestebilleder.
    Jeg bliver da nødt til at blive fast læser her på din blog. Jeg skal se hvad du kreerer i fremtiden. :-)

    SvarSlet
  2. Velkommen til Charlotte og tak for dine søde ord.
    Det er så skønt at få en lille kommentar ;o)
    Hilsner Mette

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)